czwartek, 25 czerwca 2015

Kids muse


Na weekendzie pojechaliśmy poza miasto. Pogoda dopisała. Było cieplutko. Wybraliśmy się do Energylandii. Dużo atrakcji dla dzieci i nie tylko. T. też się dobrze bawił :) Naprawdę polecam. Dziecko się tam nie nudzi. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że się szybko zmęczą, a padają jeszcze szybciej. 
Również chciałam przedstawić Wam moją ulubioną do tej pory stylizacje. Składa się ona z jeansów, które są ostatnio ulubionymi spodniami Jasia. Do tego koszulka na ramiączkach w modny wzór i co najważniejsze czapka. Czapka ma z tyłu siatkę, więc na upały idealna. Ma modny, a zarazem mój ulubiony kolor tego lata i fajny malunek. Jest troszkę za duża, ale John ją lubi co najważniejsze. Kids muse to bardzo dobra firma. Ma super ciuszki i do tego wygodne. Niestety nie mieliśmy jeszcze przyjemności założyć ani jednego ciuszka.
W spodniach zrobiłam dziurki na kolanach, żeby dodać charakterku. Dziecku się podoba. W tym sezonie taki spodnie są modne, więc wydaje mi się, że jesteśmy na czasie ;p


Zdjęcia robione po przyjeździe. Z resztą widać po buźce Johna. Chciał mieć robione zdjęcia, ale powiedział, że nie będzie ukrywał zmęczenia. No i dotrzymał słowa.








Jaś ubrany:
spodnie - next + DIY
koszulka - h&m
buty - adidas
czapka - kids muse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz