poniedziałek, 3 listopada 2014

Neon&Mięta

Neony ostatnio w modzie. Mi również się podobają. Mamy parę rzeczy rażących. Przedstawiam Wam jedną z bluzek Johna w kolorze żółtym neonowym zakupiona w reserved. Od razu mi się rzuciła w oczy jak tylko weszłam do sklepu. Bez wahania ją kupiłam. Połączyłam ją z miętowymi spodniami. Chciałam wzbudzić w tej stylizacji ciekawość i ''niebanalność''(?) . Mam nadzieję, że Wam się spodobało to zestawienie. 



































Jaś ubrany:
koszulka - reserved
spodnie - pepco

2 komentarze:

  1. Dwa ulubione kolory w jednej stylizacji. Bosko <3
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze myslalam, ze te dwa kolory nie pasuja do siebie. Do dzisiaj. W tej stylowce wszystko pasuje. Wszystko wspolgra. Mimo ze bardziej interesuja mnie inne blogi to lubie tu zagladac. Milo sie oglada zdjecia Malych Pilkarzy. Bardzo, ale to bardzo podoba mi sie pokoik w tle. Jest bardzo chlopiecy, a zarazem meski, gdy kibice sa mali i duzi. Przyznam szczerze, ze pokazalam go mojemu mezowi, ktory rowniez jest kibicem tego klubu. Jego reakcja byla jednoznaczna. Stwierdzil, ze przydalby sie w domu remont ;)
    Niedawno pani zaczela prowadzic bloga i powiem szczerze, ze dobrze to pani idzie. Naddaje sie pani do tego. Na koniec chcialam dodac, ze to fajna sprawa taki blog. Dzieci dorosna i beda ogladaly go z usmiechem na buzce. Serdecznie pozdrawiam z Lodzi. Jola ( ta z priv )

    OdpowiedzUsuń